Boot Hill Heroes is the first game in a series that fuses elements of spaghetti western film - gunslinging outlaws, brave lawmen, and the untamed wilderness - with classic RPG storyline and gameplay. It's an epic Wild West adventure packed with excitement, intrigue and a dose of humor.