Borderlands: The Handsome Collection
Shoot and loot as you explore the mayhem-filled world of Pandora in Borderlands 2 and the lunar madness of Borderlands: The Pre-Sequel in Borderlands: The Handsome Collection. Experience the award-winning FPS-RPG series, including its bazillions of guns, trademark cooperative gameplay, and piles of bonus add-on content.