Bouncy Bullets 2
Get ready for more vibrant, colorful shooting fun in the anticipated sequel to Bouncy Bullets! Can you find the portal to exit each level?
You’ll have to move, jump and shoot your way past each zone’s challenges and numerous obstacles. Boucy Bullets 2 also offers a speed run mode so you can try to beat your best time and set a new record.