Boxing Gym Story
Are you the manager this down-on-its-luck boxing gym needs to get back on its feet? Get the town excited about boxing, and more people will start signing up.
And don't forget about marketing - fans are the lifeblood of competitive sports!
Enjoy all the thrills of an underdog boxing story in Kairosoft's latest management sim game!