Boyfriend Dungeon
Capture the hearts of swords to level them up in this “shack-and-slash” dungeon crawling adventure. Date up to seven weapons, from dancing swords to heart-piercing daggers.
Inclusive, tasteful approach to gender and sexuality with male, female, and non-binary romance. Generated action-combat dunj and challenges! Stay sharp!