ADORABLE ILLUSTRATIONS
Brain Memory 2 is based on simple memory game principles. It effectively helps improve focus and memory for everyone.
To train effectively, the player can choose their preferred difficulty level and customize the appearance of the card covers. This allows the mind to focus on the appropriate number of cards and colors on the board.