Play as your favorite Bratz character and begin your globe-trotting adventure to become the world’s best fashion reporter.
Start out in your hometown of Stilesville and choose your character from the original Bratz Pack – Yasmin, Cloe, Jade, or Sasha. Then blaze a trail as you chase the biggest style stories, take on quests to help new friends, and play scorchin’ minigames full of bratitude!
Your adventure will take you to some of the most stylish locations: Barcelona, Seoul, and to the Stylin' Soiree. As you get the latest scoop for Bratz Magazine, you can use the money you earn to shop for rockin’ outfits, customize your characters, and set stylin’ new trends.
You’ll see your social following grow as fans are wowed by your passion for fashion. Get ready to express yourself and turn some heads with the Bratz Pack!