Breakneck City
When a vicious gang tries to burn down their favorite video shop, Sidney Flintlock and Justine Jacobs take to the streets to bust some heads. Breakneck City is an old-school 3D beat ‘em up with a focus on environmental interactions. Featuring low-poly graphics, pixel art textures and the ability to team up for 2-player local co-op play, Breakneck City brings late-90s style brawler action to a new generation.