Breeder Homegrown: Director's Cut
Breeder Homegrown is a short horror game about a family dealing with a strange creature over several generations. You will encounter some puzzles but the game relies mostly on atmosphere, music and dialogues.
The whole experience takes about 40-90 minutes depending on how much you want to explore.
This is the "Director's Cut" version of Breeder Homegrown. Dialogues have been streamlined, some issues have been fixed and if you look close enough, you might find some new little surprises.