Brick Bat Crazy
Play 1 or 2 player mode across ten unique themes and destroy all the bricks to progress. Collect power ups and use them to help you (or in 2 player mode, to hinder your opponent). Each theme is playable on a Bronze, Silver, or Gold setting, with difficulty increasing according to the selection.