Bridge Builder Racer
Bridge Builder Racer is the ultimate test for your engineering and driving skills. Build your own bridge to race your car from start to finish. Reach higher star ratings by spending as little as possible on your bridge. Create slopes and jumps to race your car and earn the top rating across the levels.
Take control of the car to race over your own created bridge. Go as fast as you can to achieve bigger jumps!