Broken Blades
Broken Blades is a platform, 2D action game with beautiful, fairy-tale graphics, in which we struggle with hordes of monsters and powerful bosses. Our hero is armed with a sword that can be improved as the game progresses by gaining randomly generated magic shards. The appearance and power of the upgrade will depend on the types of shards you find on your way. All locations in the game are randomly generated, so each game has a completely different layout of corridors. Discover and explore all nooks and crannies to get upgrades that will help you fight bosses.
Broken Blades is a game that requires players to be extremely agile and mindful because dungeons are full of hundreds of dangerous traps and monsters. You will also meet powerful bosses on your way, so don't get killed and find a way out of the underground. Obtaining shards to improve your sword gives you the opportunity to enchant it with various elements, gaining additional abilities! Choose the most effective of them to defeat your enemies.
If you are looking for a game with dynamic gameplay full of action and exploration, Broken Blades is for you!
Avoid traps, upgrade your sword and reach powerful bosses to find a way out of the underworld. Enter the world of Broken Blades and let yourself be carried away by the adventure!