Broken Lines
Choices you make will shape the story to your liking leading to a different campaign endings. Choose wisely as your progression through the game will affect not only soldiers you command but also a whole region and everyone who happen to live here. But you should also keep in mind that your soldiers have their own opinion on what is good for the squad so you have to maintain a balance between what you want them to do and what is good for keeping the squad in high spirits.