Brothers: A Tale of Two Sons
Play the award-winning adventure with an all-new two-player mode for Nintendo Switch!
Guide two brothers on an epic fairytale journey from visionary Swedish film director Josef Fares. Control both brothers at once as you experience co-op play in single-player – or team up with a friend through the heartfelt story.
Solve puzzles, explore stunning locations, and face off against harrowing bosses. This is one journey you will never forget.
Includes bonus content: go behind-the-scenes with a director’s commentary and concept art gallery.