Brothers in Hell
You’ve been brought back with a single purpose: revenge. Attack the villages ravaged by the sinister and enslaving “Apocalypse Bringers”, who have plunged the world into chaos, and liberate them from their tyranny.
Use your bow and arrow to eliminate enemies from a distance. You can distract foes with an arrow and attack them from behind, or wait and confront them head-on with lethal axe strikes.
Liberate villages from their control and face their bosses. Each boss has unique mechanics that will alter your gameplay. Who knows? Maybe you can even save some of them.
Explore the desert’s stories, complete missions for upgrades, and uncover the darkest secrets, shrouded in blood and sand.