Bucket Crusher
Will you manage to completely destroy the wall until not a single brick is left standing?
Immerse yourself in the most satisfying casual game where you tear down walls brick by brick using a circular saw! Push the bricks into your Bucket Crusher to convert them into cash, but watch out because you can run out of fuel!
Once you complete the first wall, there are various colorful and interesting mosaics with different shapes waiting for you to dig into and pull to pieces!
If you want to knock down walls faster and earn more cash, consider buying special permanent upgrades that cost prestige points, but there's a catch here. To get them, you have to reset all your progress!