Bug Academy
The Bug Academy consists of a series of lessons in which we overcome challenges based on logic and the physics system.They have to face various tasks - including delivering parcels, repairing damaged installations, building bridges, extinguishing fires, as well as playing musical instruments, painting, dancing, and even flying into space; all within the bounds of a physics system which, of course, leads to many funny situations.