Build & Feast Collection
Cooking Festival is a delicious management sim that will let you bake, fry and grill around the world! Become the master chef the cooking world has been waiting for and whip up some homemade pancakes, grill juicy ribs, bake aromatic original Italian pizzas, and serve delicious ice cream that everyone loves! Cooking is incredibly easy - just tap & serve! Start exploring the world and prepare whatever cuisine you like!
Put your engineering skills, intuition and smarts to test in this brand new Bridge Construction Simulator puzzle game. You will become a constructor who is required to improvise and – most of all – adapt to the task at hand. Use your resources to construct structures able to hold the weight of a car. Try to become a good builder as fast as you can - things will get hard. You won't be racing against the time, so be a careful and thoughtful constructor.
Churn out massive machines in your finely-tuned factory of Idle Inventor - day and night, even while you’re not playing! As a factory-owning tycoon, you’ll be deciding how to max out your production. Manufacture cars, trucks, planes, military vehicles, and high-tech instruments for space exploration! Watch your factory grow from a single production line to a world-famous industrial powerhouse. And because you’re automating, your factory keeps working while you’re away - check in the morning, it’s amazing to see how much money you made while sleeping!