Buissons
Move when the night is dark and use the day as an opportunity to observe and flush out your opponents. Use the secrets of nature to your advantage and prepare for surprises: each game comes with a new forest of its own. Only one bush will survive... And do not forget to drop a fart from time to time, after all it's a lethal weapon.