Bullet Battle: Evolution
Team up with friends (or even your enemies!), strategize and defeat your foes in this top-tier multiplayer TPS. With graphics this good, you'd swear you were really there.
The scent of gunpowder is in the air! With two weapons and a handful of grenades by your side, this shooter is sure to put your skills to the ultimate test. A single pixel can make the difference between victory and defeat.
From amazing graphics to an array of deadly combat techniques and weapons, this gorgeous team-based TPS is sure to tickle the fancy of any military shooter fan! So get your friends together and experience the thrill of the battlefield for yourself!