Bunker 21 Extended Edition
Bunker 21 is a first-person storytelling action game in which the main character Andrey finds himself in a mysterious world where all people have disappeared. You will find exciting gameplay, atmospheric graphics and a deep story that unfolds as the hero progresses.
The main character is left alone. He goes on a journey in search of answers. He will have to fight terrible monsters and unravel the secrets that the mysterious Bunker 21 hides.