Burger Patrol
Help Captain Tyson get back home by stacking fast-dropping ingredient tiles to make BURGERS and fill the FUEL meter, powering his spaceship's journey.
Endless Chilled - A puzzle like mode where you can take your time placing FOOD tiles.