Burn! SuperTrucks
The championship regulations in the « SuperTrucks » mode require you to get over large metal ramps at different strategic points, where control and anticipation in each jump are essential to ranking among the best drivers.
Compete in championship mode on different tracks, located and designed throughout the entire USA. Drive from north to south, from the coast to the highest peaks. Win the gold cup and raise it over your head at each of them.
With several weather settings, each race will always feel different at all times.
In training mode, you can practice on an oval circuit with the vehicles that have already been unlocked.
Burn! SuperTrucks offers you a passionate and extreme driving experience, with incredible skids and dizzying jumps, where your adrenaline will be through the roof at all times.