Burning Secrets - A Bara Visual Novel
Embark on a journey to rescue an old wizard friend in bara visual novel Burning Secrets! Mixing high fantasy adventure with gay romance themes, Burning Secrets lets you choose between multiple routes as you journey through lush and inspiring landscapes. See the lighthearted narrative to its end while developing relationships and unlock steamy CG scenes along the way.