Butterfly's Poison; Blood Chains
In this tale of love and hate, five young men pursue the daughter of an aristocratic family on the verge of ruin.
Yuriko Nomiya, born and raised comfortably in an aristocratic family, is suddenly struck by a series of misfortunes.
Is this fate brought about by the Taisho era, or is someone plotting against her?