C.A.R.D.S. RPG: The Misty Battlefield
●A refreshing new game system that combines roguelike-style deckbuilding with SRPGs.
Use over 50 varieties of cards to build powerful decks, and strategically confront enemies on an SRPG field.
Every encounter requires a different strategy. Adapt to new battlegrounds and plan accordingly.
●Battle System: The battle system combines SRPG-style turn-based battles with card battles.
It adds the elements of card battles to the traditional SRPG strategy-focused turn-based battles.
A fusion of the strategic positioning and tactics of SRPGs, with the excitement of card battlers!
What could be hiding in the mist? Anticipate anything and account for everything in your strategy.
Different cards will appear on different stages, allowing you to build a new deck and experience a new combat style on each stage.