You play as Melissa Flores, a 3rd year anthropology student participating in a summer archaeological internship. The field school takes place in Belgium, over 5000 miles away from your native California!
You’ll be staying in an unfamiliar country for two months, it can be nerve-racking, but you couldn’t pass up such a learning opportunity!