CATch the Stars
Imagine how wonderful it would be for you to be in a moment on a beach, a mountain, or simply in a quiet place looking at stars and being able to forget everything around you. Have this incredible experience right on your screen.
You don't need to understand stars, constellations, let alone astronomy. Solve the puzzle and see a beautiful figure from a different constellation being formed on your screen in each level.