CHAOS CODE -NEW SIGN OF CATASTROPHE-
Chose from a robust roster of 16 unique characters, including a government agent, a ninja, a magical girl, a manga artist, an android and more!
Choose from 6 different battle modes, including Arcade, Versus, and Mission Mode.
Aside from battles, there is also the "Collection Mode" where you can view all unlocked CGs and movies to your heart's content.
You can also unlock more contents in this mode using the Chaos Coin earned from the various battle modes.
Human Civilization has reached its apex, and begins its expansion into outer space.
The scientist Arthur Tesla has finished the development of Chaotics, a new type of energy that defies all current understanding.