CLANNAD
Step inside a heart-warming tale of love, family, and the ties that bind us all together. With gorgeous visuals and a haunting soundtrack, the classic romantic adventure game comes to the Nintendo Switch!
All music and selected vocals available in Linear PCM 5.1ch surround sound-compatible AV amplifier system. Connect the Nintendo Switch to a Linear PCM-compatible speaker system via an HDMI cable for a truly immersive audio experience. (Also compatible with 2-channel sound setups.)
Play in handheld mode with the Joy-Con controllers attached, or detach them and play with just the touch controls! While in tabletop mode or TV mode, everything can be controlled by one Joy-Con, allowing you to play with only one hand!
Text can be set to either Japanese or English (audio is Japanese only). This includes in-game text, options, and the digital manual. Language settings can be changed at any time.
When set to English, explanations of different aspects of Japanese culture will appear in the "Dangopedia."