CLANNAD Side Stories is an anthology of sixteen short stories penned by the scenario writers of the original CLANNAD visual novel.
In this visual novel, players experience the story through onscreen text and visuals, accompanied by the original CLANNAD BGM and the vocal talents of a star-studded cast.