COSPLAY LOVE! Enchanted princess
The protagonist who works for the company that designs accessories, lately he felt a dead end in his work.
To his surprise, she was that beautiful girl who was cosplaying at the event the other day.
Here starts the cosplay-love story between the newbee designer and mademoiselle!