CROSSBOW: Bloodnight
From the developers of POSTAL: Brain Damaged and ELDERBORN comes CROSSBOW: Bloodnight, a fast-paced single-player FPS arcade game with classic horror vibes. Master the occult powers of your automatic crossbow and fight for every second of survival against a relentless demonic horde!
The Coven of Crossbow, an ancient order of hunters sworn to guard the balance between the forces of heaven and hell prevailed against all odds. In the year 1666, as fire and plague ravages London, the Coven is facing its greatest challenge yet. It is The Ancient Horror from Beyond makes its way towards our reality. In its wake, legions of nightmare creatures spawn in the darkness. The Bloodnight is upon us, let the hunt begin!