Step into the shoes of Pluto, a mischievous cat who has just died, and landed in the afterlife's palace. After a brief and disastrous meeting with the Afterlife Guardian - Kendra - you're banished from the palace and sentenced to clean... FOREVER!!!
Complete puzzles, battle epic bosses, and "clean" your way through ruined dungeons in order to collect new upgrades and abilities. Customize your play style by mix-and-matching your upgrades, and use the abilities you collect to expand your world.
Traverse a vast landscape with secrets hiding at every corner. Form your own path, and discover the afterlife’s many secrets at your own pace.