Cabin Escape: Alice's Story
Help Alice escape the isolated log cabin by discovering clues and solving puzzles.
Cabin Escape is a short and sweet game designed for our fans while they waited for Forever Lost: Episode 3, if you enjoy it and would like to help support us please consider purchasing the full series or simply tell your friends about the game.
The game is a prologue to the Forever Lost series but don’t worry, you don’t need to play either game to appreciate the other. They will both compliment each other nicely though so it is encouraged.