Call of Sniper Combat - WW2
▪ Realistic FPS Action: Experience the adrenaline of realistic first-person shooter combat.
▪ Versatile Gameplay: Blend skills, strategy, and action while leading your Frontline Special Forces into the heart of conflict.
▪ Bomb Defusal: Race against time to defuse rebel-planted bombs. Your composure under pressure can save countless lives.
Will you be the hero that restores peace and saves the day? The world needs a hero, and that hero is you!