Eliminate various cute candies in the cup, with innovative and interesting gameplay, and various level designs. Snowball, Ink Candy, Snowflake Candy, Bird, Greedy Candy, Big Candy, Metamorphosis Candy, Panda Bomb, Spider Clip, make you unable to stop, and shaking can make the candies jump even more. Achieve a hundred more levels, you can't stop at all! Two player games are more fun, try to eliminate more candies, and strive to defeat each other. This game will make you feel happier!