Cannibal Cuisine
The god Hoochooboo is hungry… for you. But as all good cannibal cooks know, serving is better than being served.
Ready, steady, cook your way through 20+ levels in a full campaign across the island. Visit the jungle, temples, beaches and a lavalicious volcano!
Mystical voodoo powers are the perfect ingredients for success, allowing you to dash, place healing totems or even breathe fire. In multiplayer each chef can choose a different ability to fit their personal cooking style.