In Car Cops, you’re more than just a regular cop – you’re the sharp-eyed officer who never misses a clue! Patrol the streets, pull over suspicious drivers, and dive into the action-packed life of a police officer. Each stop could lead to a dangerous criminal, a desperate chase, or someone in need of urgent help.
But it’s not just about the bad guys – you’re there for the people, too. Some drivers might need CPR, others may have a car fire or a breakdown that only you can handle!