Car Dealer Driver
State-of-the-art, slickest cars are waiting to be driven around. It is your job to put them to the test! Car Dealer Driver concentrates on a variety of vehicles sharing one specific characteristic – they are all brand new, fresh from the factory. And you get to take them for a spin first! Check their performance, try them out in multiple scenarios and make sure they are ready to be sold. It’s your job – but why not have some fun while you’re at it?
Car Dealer Driver features not only fastest, most dynamic sports cars – though they are in high number, of course. But you will also get to drive a dune buggy, an SUV and a beast of a truck. Try out all of the cars yourself and see they’re all pure joy to control!
With multiple scenarios across different maps you will get a chance to try the cars inside the store and outside – on the street. Each level is a different challenge.