Car Mayhem
Race around the city collecting coins to unlock new cars while being chased by the cops, but be careful if the cops catch up they will smash into you and explode.
Drive around and try to kill as many Zombies as possible while collecting coins as you can before the time runs out.
There is over a hundred different cars to unlock and remember the more expensive cars have more "shield" which lets you become more resilient to hits.