Car Turning Simulator
I developed this game with the hope of reducing accidents that occur while making turns. It’s a game where you can practice making turns at intersections while driving a car.
You clear the level by safely making a turn at the intersection and passing through the gate. Be careful not to hit other cars or people. The scale of the cars, buildings, people, and roads is close to real life, allowing for realistic turn practice.
There are two modes available: Driving Test Mode and Simulator Mode. In Driving Test Mode, you can practice making turns at various difficulty levels. In Simulator Mode, you can customize the speed and traffic density of cars and pedestrians to practice turns.