Car VS Cops
Enter the thrilling world of racing and intrigue in the game Car VS Cops! In this exciting arcade racer, players must control a car, trying to dodge police cars racing at full speed to stop you. But be careful, as every time you collide with a police car, your car gets damaged!
Are you ready for the adrenaline-pumping challenge of racing against the cops? Start your engines, accelerate, and take off on the roads in Car VS Cops!