Welcome to the world of car wash!
In this amazing game for toddlers and kids of any age, you take care of washing and cleaning 25 different vehicles.
This game was designed and created with the help of kids and media-educators to ensure a relaxing, frustration free yet rewarding gaming experience for even the smallest kids.