Cardfight!! Vanguard Dear Days
The ultimate digital Vanguard experience that includes an original story set in the world of overDress!
Includes over 1000 cards for the Standard format and animations exclusive to the game that heat up the fights.
Compete with players worldwide with "Ranked Fight," play solo casually with "CPU Fight," and enjoy the game and experience the world of Vanguard at your own pace via many other fight modes.
Yuki Ichidoji (CV. Yuka Nishio) is a strong-willed and honest girl who excels in both academics and athletics.
In hopes of reviving the legendary team "Setsugetsuka" that was founded by Gosetsu Katsushika (CV. Taiten Kusunoki), she faces off against fighters from formidable teams!
A brand-new original story unfolds where you cardfight your way to improve while assembling the strongest team of allies!