Cards of the Dead
The infection is advancing by the minute and getting the vaccine is humanity's only hope.
Do everything in your power to fight off the hordes of zombies piling up in the streets to make your way to the biological complex and retrieve the sample.
Live the story of Rick, Selena and Dan, three interconnected stories on which it depends to get the vaccine to stop the infection.