Caretaker
You’re an investigative journalist who is “hungry” for a flashy news story. You heard the news of one caretaker in this industrial facility who has gone insane and killed all of his co-workers. Now, the urban legend is that this “caretaker” has returned to this industrial facility and people has seen this “monster back to life”. You want to uncover this myth. You are hungry for truth and maybe this caretaker is hungry for something else.