Cargo Crew Driver
10 AWESOME VEHICLES: Different shapes, sizes and utilities. Learn to drive them all!
As a member of the Cargo Crew you will be tasked with helping port workers with their day to day operations. Learn to drive a set of unique vehicles required to complete all of the missions. In this line of work you will explore the port area, enter ships berthed there, move around cargo and try to do everything as quickly as possible.
The game features a realistic port environment, where you are one of the workers. You will have to look out for traffic, watch out for cranes and other port equipment. You will drive a selection of different cars, including a forklift, a pickup truck, a trailer truck and even a police car.
Completing your task on time is important, but what is even more important is safety. You won’t complete your task if you crash along the way. Learn to handle all of the cars and vehicles and you will be able to drive not only fast but also with precision and care necessary to be safe and sound.