Embark on an action-packed adventure in Castaway, diving players into a pixelated and retro universe. Assume the role of Martin, whose spaceship crash-landed on an uncharted island where his faithful pet was taken by hostile creatures. Retrieve your weapons and venture out to rescue your kidnapped companion in this endearing and unexpectedly dynamic world.
Beat the 3 bosses in the concise and delightful "Story Mode" to unlock the thrilling and addictive "Survivor Mode." Ascend a 50-floor tower, with each level presenting increasingly challenging trials!