Enjoy a unique take on medieval warfare in Zen Studios’ light-hearted action-strategy game – enhanced with new features designed specifically for Nintendo Switch! As rival fortresses attack your own, you’ll use a ballista to fling an assortment of weapons at enemy towers and spear approaching enemies, while sending your own troops and unleashing powerful spells. Battling opposing units up-close as an individual hero nicely balances the ranged combat, and CastleStorm’s goofy characters and richly detailed graphics keep it an enchanting experience throughout.
CastleStorm on Nintendo Switch includes the original campaign and two additional expansions: “From Outcast to Savior” and “The Warrior Queen”.